joi, 1 decembrie 2011

LA MULTI ANI, ROMANIA! LA MULTI ANI, ROMANI!

Astazi este ziua nationala a Romaniei, ziua in care s-a infaptuit Marea Unire de la Alba-Iulia, ziua "Romaniei dodoloate".
Intotdeauna, aceasta zi mi-a umplut sufletul de emotie, de bucurie si de mandrie nationala. Intotdeauna am fost mandra de originile mele si de apartenenta la aceasta natie si oriunde am fost plecata in lume mi-am purtat tara in suflet si pe buze. 
Imi doresc ca toti romanii, inclusiv cei plecati in strainatate, sa fie mandrii de originile lor si de tara lor.
Imi mai doresc de ziua nationala a Romaniei, ca tara noastra se redevina tara mandra si demna care a facut fata, de-alungul secolelor, tuturor vicisitudinilor, razboaielor, cotropitorilor si presiunilor Marilor Imperii.
Iar pentru romani, pentru cetatenii acestei tari, imi doresc o viata mai buna si mai prospera alaturi de familiile lor si de cei dragi, imi doresc o viata plina de sanatate si de bucurie, o viata traita cu fruntea sus si cu onoare, in care umilinta, saracia si disperarea sa devina doar amintiri.
La multi ani, Romania!
La multi ani, romani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu