sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Putin despre mine, putin despre politica

M-am nascut pe 16 decembrie, in aceasi zi in care a inceput Revolutia din 1989 la Timisoara. O zi in care, inca mai cred, ca in tara noastra a inceput lupta pentru libertate, democratie si demnitate. Si aceste trei cuvinte doresc sa-mi caracterizeze activitatea mea de om si de politician.
Mi-a fost foarte greu sa ma decid sa-mi fac un blog pentru simplul fapt ca intotdeauna mi-a placut sa privesc oamenii in ochii atunci cand le spun ceva sau cand le transmit un mesaj. Imi place sa spun lucrurilor pe nume, sa ma exprim direct si fara ocolisuri, fara teama sau retineri, cu conditia ca ceea ce am de spus sa reprezinte adevarul si sa am argumente pertinente in  sustinerea unui punct de vedere sau a unei cauze.
Totusi  lumea a evoluat si comunicarea on-line a devenit un instrument extrem de util si facil pentru a ne transmite mesajele, gandurile, credintele si trairile. Ca atare m-am decis sa ma altur si eu tuturor celor care folosesc acest mijloc de comunicare pentru ca mesajele mele sa ajunga mai usor la voi, prieteni, colegi, cetateni, alegatori si sustinatori ai unui partid politic sau altul.
Traim intr-o tara care se apropie tot mai mult de un colaps economic, politic si social. Aproape ca supravieturiea pe marginea prapastiei  a devenit un mod de viata cu care cetatenii acestei tari s-au obisnuit si resemnat.  Insa am convingerea ca datoria mea de politician tanar si responsabil este de a nu ma resemna si de a  lupta pentru a schimba ceva in aceasta societate, de a avea reactii fata de inechitatea sociala, fata de injustita si lipsa de coerenta si interes a celor care ne conduc.
Voi scrie aici despre mine, despre viata cotidiana, despre evenimentele care se petrec in fiecare zi si care ne afecteaza existenta, despre situatia dezastruoasa in care sa afla sistemul de sanatate, despre reforma esuata din educatie, despre saracia acuta in care traieste peste 75% din populatia acestei tari (pensionari, profesori, medici, studenti, functionari publici, etc…), despre modul falimentar in care se iau masurile cu caracter economic la nivel de Guvern, de atitudinea de sluga pa care tot acest Guvern o are fata de FMI, de neregulile si furaciunile din Parlamentul Romaniei.
De asemenea, legat de statutul meu de Consilier General al Municipiului Bucuresti, va voi prezenta aici activitatea mea si va voi consulta in legatura cu toate proiectele de interes pentru cetatenii Municipiului Bucuresti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu